دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید
شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

دختر عروسکه پسرا نیست

««اگه یه روز پسر دار شدم....دستشو میگیرم میبرم عروسک فروشی!!!!»

««میگم هر کدومو دوست داری انتخاب کن....بهش یاد میدم این عروسک انتخاب خودشه»»

««پس باید دوستش داشته باشه....بهش یاد میدم دنیایه پسرونش فقط ماشین بازی نیست»»

««بلکه بهش قول می دم جایزه خوب نگهداری کردن از عروسکش یه ماشینه!!!»

««چون نمیخوام وقتی بزرگ شد با ماشینش دنبال عروسک بگرده و فکر کنه جایزه ماشین داشتنش»»

❤یه عالمه عروسکه!!!❤که یکی واسش بخنده❤اون یکی براش برقصه❤

✔بهش یاد میدم اگ بهترین عروسکو داشت جایزه نگهداریش یه ماشینه✔




نوشته شده توسط miss saba
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید

سلام دوستای عزیز صبا هستم از همدان ،دخی شهریوری خاص ،تو رفاقت واسع دوستام کم نمیزارم فدای همه ی دوستام آرزوی بهترینا رو واستون دارم.s💜m

بایگانی

دختر عروسکه پسرا نیست

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

««اگه یه روز پسر دار شدم....دستشو میگیرم میبرم عروسک فروشی!!!!»

««میگم هر کدومو دوست داری انتخاب کن....بهش یاد میدم این عروسک انتخاب خودشه»»

««پس باید دوستش داشته باشه....بهش یاد میدم دنیایه پسرونش فقط ماشین بازی نیست»»

««بلکه بهش قول می دم جایزه خوب نگهداری کردن از عروسکش یه ماشینه!!!»

««چون نمیخوام وقتی بزرگ شد با ماشینش دنبال عروسک بگرده و فکر کنه جایزه ماشین داشتنش»»

❤یه عالمه عروسکه!!!❤که یکی واسش بخنده❤اون یکی براش برقصه❤

✔بهش یاد میدم اگ بهترین عروسکو داشت جایزه نگهداریش یه ماشینه✔


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
miss saba

نظرات  (۳)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۶ فاطیما کیان
کار خیلی خوبیه :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۱ Hamid ‌‌‌‌
آورین :))
پاسخ:
Mr30
خیلیم عالی

دنبال شدی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی