دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید
شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

☔هعی آسمون کبود واسع همه بود و واسع ما نبود☔



نوشته شده توسط miss saba
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید

سلام دوستای عزیز صبا هستم از همدان ،دخی شهریوری خاص ،تو رفاقت واسع دوستام کم نمیزارم فدای همه ی دوستام آرزوی بهترینا رو واستون دارم.s💜m

بایگانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
miss saba

نظرات  (۵)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۸ خانوم فیروزه ای ※※
:((((((((((((((
پاسخ:
چیع عزیز دل؟؟؟؟
هعی. یاد گذشته بی گذشت خودم افتادم :|
پاسخ:
هعی میگذره بیخیال
چه جوری؟
پاسخ:
با مُردن من
هعی بابا..
پاسخ:
اره دیگ روزگار شده این
هیییییییییی خدا
پاسخ:
الهییی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی