دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید
يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

‼‼خدایا‼‼



نوشته شده توسط miss saba
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید

سلام دوستای عزیز صبا هستم از همدان ،دخی شهریوری خاص ،تو رفاقت واسع دوستام کم نمیزارم فدای همه ی دوستام آرزوی بهترینا رو واستون دارم.s💜m

بایگانی

‼‼خدایا‼‼

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
miss saba

نظرات  (۷)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۹ مهندس رضا عباسی
نزن این حرفا رو
کفره
:-)
پاسخ:
Bash  yadam mimone
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۹ Hamid ‌‌‌‌
سلام دوست عزیز
وب زیبایی داری
ازین به بعد دنبال میشی
آرزوی موفق دارم واست ♥♥
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۰ Hamid ‌‌‌‌
مهندس رضا عباسی حالا شما ازون جنبه نگاه نکن :|
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۸ Hamid ‌‌‌‌
راستی عنوان وبت دخترونه‌اس
مشکلی نیست(به عنوان یه پسر)دنبال کنم؟!! :\
Khkhkh.liiiiiiiike.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۳ (ک) (شباهنگ)
اگر با دل حرف بزنی...
همه زبونها را میدونه ...
اگر بازبون باید بگم هیچ زبونی را نمیدونه..
وبلاگ خوبی دارید.
دنبال شدید...
پاسخ:
Mr30

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی