دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید
جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

حس تنهایی=حس خاص

↩×ناراحتما×↪

((ولی بازم شوخیام سرجاشه))

«گوربابای همه چی.....؟؟»

√•قبلنا فک میکردم تنهایی√•

خیلی سخته!!!

❤خیلی نحسه❤

[[ اما الآن می فهمم تنهایی یه حسه]]

❤خیلی خاصه❤

««که خدا داده اونو به کسی که»»

❤خیلی خواسته❤

✂✏مغرور و خودشیفته نیستم✏✂

〽ولی یاد گرفتم〽

✳منت احدی رو نکشم✳

✔خدافظ در فرهنگ لغت من فقط یه کلمس↖بسلامت↗



نوشته شده توسط miss saba
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دخترونه

سلام دوستای گلم ب وبلاگ من خوش اومدید

سلام دوستای عزیز صبا هستم از همدان ،دخی شهریوری خاص ،تو رفاقت واسع دوستام کم نمیزارم فدای همه ی دوستام آرزوی بهترینا رو واستون دارم.s💜m

بایگانی

حس تنهایی=حس خاص

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

↩×ناراحتما×↪

((ولی بازم شوخیام سرجاشه))

«گوربابای همه چی.....؟؟»

√•قبلنا فک میکردم تنهایی√•

خیلی سخته!!!

❤خیلی نحسه❤

[[ اما الآن می فهمم تنهایی یه حسه]]

❤خیلی خاصه❤

««که خدا داده اونو به کسی که»»

❤خیلی خواسته❤

✂✏مغرور و خودشیفته نیستم✏✂

〽ولی یاد گرفتم〽

✳منت احدی رو نکشم✳

✔خدافظ در فرهنگ لغت من فقط یه کلمس↖بسلامت↗

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
miss saba

نظرات  (۳)

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۱ خانوم فیروزه ای ※※
لایییییییییک
:)
پاسخ:
فدات خانومی
لا یک ابجی
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۹ Hamid ‌‌‌‌
ایولااااا
دمت گرم!! این دفعه سلامتی همه آدمای تنها
ولی تنها نیستیم خدا باماس
Big لایک
پاسخ:
البته اگ باشع خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی